Planen var...

.....att kämpa sig upp några vändor i Hammarbybacken. Som träning denna lördag. Planen ändrades till att köra 15min, vänta 30min sen få skita i allt för att någon var försenad en si sådär 75timmar. Ok möjligt att jag överdriver lite.. Personen var 40 timmar försenad. Eller 30min. Men tillräckligt lång tid för att jag skulle hinna upp 1...möjligtvis 2 ggr och då stressa iväg svettandes till min kund. Inte värt det. Ytterligare ett skit att jag inte har med mig mitt fitnes24seven kort så hade jag kunnat gå dit istället. Skit skit och skit igen.
 
En av mina största Pet Peeves är att slösa tid! (Förklaring på Pet peeve)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wandawilliams.blogg.se

Lash Stylist på världens bästa salong som heter SNYGGING, bartender på Collage, fruga till the most handsome man in the World Deantre och vän till ett par få utvalda!

RSS 2.0