Muffar

Muffiga muffar.....eller mina blir alltid ganska platta för att de bara rinner iväg när de åker in i ugnen! Goda även fast när jag kom hem insåg att jag glömt att köpa smör. Fick bli Bregott Mellan. Haha trodde det skulle bli värre men vart helt ok!
 
 
Jag stressade iväg till Liljeholmen idag innan min enda kund för dagen. Tror att jag kan ha hittat ett par träningsbyxor faktiskt. Jag har enorma problem att hitta det. De brukar vara allt från för korta 98% av fallen aaaalltid för korta), för höga (ska de verkligen sluta OVANFÖR naveln?) eller sjukt tajta over höfterna men slappa i midjan. Whats the deal liksom? Hittade dessa på Gina men de måste testas en gang till hemma. Ljuset i provrummet är sällan smickrande!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wandawilliams.blogg.se

Lash Stylist på världens bästa salong som heter SNYGGING, bartender på Collage, fruga till the most handsome man in the World Deantre och vän till ett par få utvalda!

RSS 2.0