Owning mah own buzzinezzz

 
 
Det e fan jobbigt att ha eget företag. All denna bokföring,  känns som att jag lägger ner mer tid på det än att faktiskt jobba! Nu har jag gått igenom en massa papper jag fått tillbaka av min redovisningskonsult. Hittade en del saker som måste åtgärdas. Verkar som om att denne person inte riktigt kollat ordentligt på pappret hon haft framför sig!
 
Trots trist bokföring så är det ändå otroligt skönt att kunna bestämma så gott som allt själv. No big boss över sig!
 
 
 
Jag var på Bodypump idaaa, föredrar hederlig gammal styrketräning men veeet ju att det är bra att variera. Shit, tror jag borde köpa sånt där über mega sexigt svettband. Torkar me handen I pannan sen glider stången ur händerna på en för att man e så blööt. Bra jobbat Wandisen! Tackar!
 
 
 Ska vi ta några minuter av vår tid och prata om hur förvridet mitt smalben ser ut på denna bild? Jättinnan Wanda om jag får be!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wandawilliams.blogg.se

Lash Stylist på världens bästa salong som heter SNYGGING, bartender på Collage, fruga till the most handsome man in the World Deantre och vän till ett par få utvalda!

RSS 2.0