Kändisblogg

Extra Extra read all about it here!!!
 
Jag har startat en blogg. En kändisblogg dvs. Eller snart...snart är det en kändisblogg. Tjäna kosing på bloggen. Nä kanske inte. Jag är ingen träningfreak som baraa mååååste göra SQUATS. För det e tydligen jävligt trendigt att squata just nu. Det heter tydligen inte knäböj längre och alla tjejer som INTE gör dessa squats ni kan ge upp hoppet om en najs röv.  Jag är inte heller någon trendsetter som bara måste ha det senaste i fashion.
 
Vilka andra nischar finns det? Djur o Natur? Nä inte jag det heller. Inte heller en sån där mega intressant person som man bara mååååste läsa om. Typ som Dani Karlsson. Sjukt intressant o vacker person. Förutom när hon pratar om religion mm. Då scrollar vi snabbt ned till mer intressanta saker.
 
Aja. det är strax dags att bege sig även denna lördagsafton till jobbet. Men först lite geggig rabarberpaj med mikket zååzz
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wandawilliams.blogg.se

Lash Stylist på världens bästa salong som heter SNYGGING, bartender på Collage, fruga till the most handsome man in the World Deantre och vän till ett par få utvalda!

RSS 2.0