Hottie Hot

Senaste 2 veckorna har jag bott hos mor min i Haninge. Tagit hand om katterna medans hon gottar sig i Turkiet. Hyfsat jobbigt att bo ute på vischan....hade dock hjälpt lite om man hade haft tid att kunna utnyttja the grande gräsmatta och kunna sola sig lite men min stjärt är och förblir vit. Alla kunder som kommer till salongen har haft sina x antal veckor semester och är bruna som pepparkakor. Utvilade också för den delen. Fräscha helt enkelt.
 
Känslan att vara utvilad....It´s been too long....
 
I alla fall så  har jag ju hört av folk att träning blir man pigg av.
Woot?
Känner inte av några endorfiner som släpps lös....
 
Började iaf gårdagen med ett ben och biceps pass på Sats i Haninge. Därefter mot Salongen för lite sexiga fransar och sen när mina lemmar redan var skakiga så körde jag och Deantre ett Boxpass på Sats Telefonplan.
 
Jag är lite klemig och vill gärna inte (absolut inte) bli ihop parad med någon okänd kalufs. Plus att träningen man får men en riktig boxare är inte nådig. Mina armar darrar bara av att hålla upp mitsarna i 5min efter hans slag.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wandawilliams.blogg.se

Lash Stylist på världens bästa salong som heter SNYGGING, bartender på Collage, fruga till the most handsome man in the World Deantre och vän till ett par få utvalda!

RSS 2.0